Укотре милуючись переможними позами бійців Mortal Kombat 11, знайте, що над зовнішністю персонажів працювало лише троє людей, серед яких була й українська художниця Владислава Гладкова. Як їй вдалося потрапити у британську студію Atomhawk Design та співпрацювати з NetherRealm Studios? Cкільки часу художники витрачали на кожного з персонажів та чому гра має так багато “різнокольорового спорядження” — дізнайтеся з розповіді самої Влади.
Багато робіт Владислави Голадкової ми можете подивитись тут: https://www.artstation.com/rawhide
Підпишись на наш канал! Попереду ще багато ексклюзивів з Games Gathering 2019.
Інші інтерв'ю з Games Gathering 2019
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Останні відео
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)